Concept

Tarihçe

Pascal Rambaud’un dahice düşüncesi, Swincar e-Spider’ı bir sarkaç kavramını kullanarak tasarlamış olması.
Hareket bilimi ile özgün bir yapıyı birleştiren aracın özellikle düşük bir ağırlık merkezi vardır, bu da doğal bir denge ve bir denge ve güvenlik duygusuyla sonuçlanır; çünkü virajlarda, yükselen veya inen yamaçlarda nacelle ve sürücü koltuğu yatay kalır.

                                                                                       Pre-seri







Kuvaterner -

SWINCAR geliştirme: SWINCAR, mucit tarafından “kutunun dışında düşünmek” için mükemmel bir örnektir. Bir flaşda kendisine gelen bir Eureka anıydı ama yıllar süren geliştirme çalışmaları vardı … Bu sürüm 2016 yılında sonuçlandırıldı.

SW3 Prototype                                                                                 

Sarkaç dengesiyle! Sadece merkezkaç kuvveti, kokpitin ve tekerleklerin eğilmesine neden olur. Radyal stres, araç ağırlığı ve merkezkaç kuvvetlerinin bir sonucu olarak otomatik olarak eğilirken tekerleklere iletilir. Yan yok





- Tersiyer







İkincil -

Artık kokpit sabit bir eksen etrafında dönüyor ve eğim açısı tekerleklere iletiliyor. Her bir tekerlek, tek bir direksiyon ve eğme pivotunu açar. Direksiyon hem direksiyon hem de yatırmayı kontrol eder. Dönüş ve hızın yarıçapı

    SW1 Prototype                                                                             

Eğim kontrollü! Tekerlekler ve bir yatar koltuk. Joystick eğim kontrolü. Tekerlekler, hem dönme hem de eğilmelerine izin veren tek bir mil üzerinde mafsallıdır. Nacelle ve tekerleklerin eğim derecesi, hızdan kaynaklanır ve





- Birincil

Yukarı kaydır